اخبار پزشکی سلامت و زیبایی

مقالات پزشکی سلامت، مطالب مربوط به پوست و مو، ناخن و زیبایی

اخبار پزشکی سلامت و زیبایی

مقالات پزشکی سلامت، مطالب مربوط به پوست و مو، ناخن و زیبایی

  • ۰
  • ۰

یکی از محبوب ترین لوازم آرایشی در بین خانم ها رژلب است که جزء لاینفک هر میک آپی بوده و انتخاب درست و شایسته آن در نتیجه آرایش شما تاثیر بسزایی دارد. گذشته از هماهنگی رنگ رژ لب با بقیه رنگ های آرایشی و نکات مربوط به مرغوبیت این محصول، تکنیک های تخصصی استفاده از آن است که تعیین کننده دوام، سلیقه و سلامت کاربرد این ماده آرایشی در صورت شما خواهد بود. در این مقاله سعی بر این رفته که مرور کاملی داشته باشیم بر تمامی موارد مربوط به استفاده بهینه از رژلب و هم خانواده های جدید این محصول.

رژلب

تعریف رژلب مرغوب

رژلب یا همان لیپ استیک که در گذشته به آن ماتیک می گفتند محصولی جامد و چرب بوده و دارای عطر و بوی تازه و مطمئن و لغزندگی مناسب است. این محصول چرب و سنگین بوده و به خاطر دارا بودن از مزیت پوشانندگی بالا در بین خانم ها از طرفداران زیادی برخودار است و همچنین مقام اول را به لحاظ دوام و پوشانندگی مخملی در میان تمامی محصولات آرایشی لب داراست. روش تشخیص فاسد نبودن رژلب اولاً بررسی تاریخ انقضاء آن و در مرحله بعد چک کردن بوی رژلب است. به گزارش آسان طب در بسیاری از موارد وقتی بوی رژلب شما سنگین و نامطبوع می شود و یا به طور کل فاقد رایحه قبلی می گردد بدانید که باید استفاده از آن را قطع کنید. یکی دیگر از موارد تشخیص این موضوع زمانیست که رژلب از حالت لغزندگی تبدیل به حالت چسبنده می شود. و یا برعکس بدون پخش کنندگی رنگ فقط از خود چربی پس می دهد. بدانید که از یک رژلب نباید برای مدتی طولانی استفاده کرد.

رژلب مایع یا لیپ گلاس

در سالهای اخیر علاوه بر رژلب های قدیمی، محصولی جدید به بازار آمد که در رنگ های متنوع و براق بستر جدیدی برای زیباتر کردن لب ها فراهم آورد. رژلب مایع این امکان را به ما داد که علاوه بر آرایش لب ها با رنگ های دل انگیز و زیبا به دلیل براق بودن و گاه شیشه ای بودن این محصول در جهت ایجاد برجستگی در لب ها نیز از آن استفاده کنیم. در حال حاضر طیف وسیعی از رنگها در میان این محصول وجود دارد که انتخاب بدون محدودیت رنگی را برای ما فراهم می آورد.

  رژلب

لاک لب

لاک لب یکی دیگر از انواع رژلب است که اخیراً به بازار آمده و نسبت به بقیه محصولات آرایشی لب برای استفاده روزانه مزیت هایی دارد. از جمله می توان به دوام بسیار بالای آن تا 8 ساعت اشاره کرد. لاک لب محصولیست با قلم های مدادی شکل که در انواع مات و براق ساخته شده و به دندان ها مالیده نمی شود. از طرفی به نواحی دور لب نفوذ نمی کند و به دلیل وجود ماده ای شبیه پرایمر در آن برای مدت طولانی بر روی لب ها باقی می ماند.

برق لب

از خانواده رژلب های مایع است و بخاطر درخشندگی فوق العاده آن زیبایی خیره کننده ای به لب ها می دهد. در انواع اکلیلی یا شیشه ای وجود دارد و توصیه می شود که بر روی رژلب استفاده نکنید. چرا که دوام کار شما را پایین می آورد. برای استفاده از زیبایی این محصول توصیه می شود به تنهایی از آن بر پوست لب ها استفاده کنید.

رژلب های مدادی

مدادهایی با نوک پهن و جنس لطیف و روان هستند که برای استفاده روزانه آسان و بی درد سرند. در انواع رنگ های نسبتاً تیره وجود دارند و پوششی مخملی به لب ها می دهند. در استفاده از این محصول نیازی به خط لب نخواهید داشت.

چپ استیک

محصول چرب و سبکی است با روایح میوه ای که جهت مراقبت از پوست لب های شما ساخته شده و رطوبت و چربی مورد نیاز را به لب هایتان خواهد داد. این محصول بسیار سبک ، لطیف و خوش رایحه است که حس طراوت را به لب های شما بر میگرداند.

 رژلب

محصولات حجم دهنده به لب

حجم دهنده لب ها محصولی مانند برق لب است که با ایجاد سوزش و حساسیت در پوست لب شروع به حجم دادن به لب کرده و به طور موقت ایجاد برجستگی کاذب در لب ها می کند. ممکن است همین امر باعث ایجاد ضایعاتی در لب ها شود. به همین خاطر استفاده از آن توصیه نمی شود.

مروری بر نقص های ظاهری در لب ها

می دانیم که در پروسه رژلب زدن باید قبل از هرچیز به رفع مشکل عدم قرینگی در لب ها بپردازیم. صرف نظر از اینکه لب ها زیادی باریک و یا نا متقارن باشند، یک نکته ضروریست. عدم دست کاری های غیر لازم و بزرگنمایی های باور نکردنی در لب ها که سبب جلوه ای مصنوعی و نا زیبا در این ناحیه می شود. اگر می خواهید با استفاده از خط لب به رفع عیوب لب ها بپردازید باید از مانورهای میلیمتری استفاده کنید. کشیدن خط لب های زیادی پهن و تیره موجب ناهماهنگی در آرایش لب ها می شود. علاوه بر عیوب ظاهری لب ها نکات مهم دیگری نیز در زیبایی لب ها وجود دارد که با هم بررسی می کنیم.


این مطلب توسط سایت آسان طب به آدرس https://asanteb.com گردآوری شده است. پیشنهاد می کنیم مقالات دیگر این سایت را مطالعه فرمائید

با تقدیم احترام


 

منبع: آسان طب

  • ۹۶/۱۱/۲۰
  • اخبار پزشکی سلامت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی